مستند «پروپاگاندا» – فریب رسانه ای در غرب
السلام علی الحسین

مستند «پروپاگاندا» – فریب رسانه ای در غرب

311 views

2015 6 20 9 15 27 - مستند «پروپاگاندا» – فریب رسانه ای در غرب

مستند «پروپاگاندا» به فریب رسانه ای در غرب و تلاش غول های بین المللی این حوزه برای القای مفاهیم دلخواه شان می پردازد.

پروپاگاندا تکنیکی است که قدرت ها با آن اقدامات غیر موجه شان را مشروعیت می دهند به عبارتی در این روش که از آن به تبلیغات سیاسی هم یاد می شود، اطلاعات هماهنگ و جهت ‌دار به منظور بسیج افکار عمومی از طریق تبلیغات سیاسی پخش و فرستاده می‌ شوند.

برخی نیز معتقدند انتشار هدفمند مجموعه ای از اطلاعات با هدف تحت تاثیر قرار دادن افکار و رفتار مخاطبان پروپاگانداست ولی نکته حائز اهمیت اینکه کاربرد این واژه بر خلاف تلقی عامیانه، به حوزه های سیاسی محدود نشده و در هر زمینه ای که با مخاطب سر و کار دارد قابل استفاده است.

بعضی صاحبنظران بر این باورند که بهترین پروپاگاندا انتشار حقیقت است اما در مواردی از اطلاعات غلط یا گمراه کننده نیز برای اثرگذاری بر مخاطبین استفاده می شود.

مستند «پروپاگاندا» در مصاحبه با اساتید و منتقدان به بررسی مفهوم پروپاگاندا و چگونگی عملکرد آن می پردازد.

در این مستند بیان می شود که رسانه ها بهترین عاملان اجرای پروپاگاندا و تغییر نگرش مردم به موضوعات مورد نظر هستند.

مصاحبه با نوام چامسکی، نانسی اسنو و ادوارد هرمن بخش های مختلف «پروپاگاندا» را تشکیل می دهند.

لینک دانلود فایل


راهنماي استفاده یا دانلود
در صورت دانلود به این سه نکته توجه کنید
1- براي راحتي در دانلود با سرعت بالا لطفا از برنامه اينترنت دانلود منيجر استفاده کنيد
2- براي مشاهده فيلم ها با کيفيت بالا از برنامه kmplayer استفاده کنيد
3- در صورت خرابي لينک دانلود مشکل را در قسمت نظرات همان پست اعلام کنيد تا 24 ساعت بعد همکاران ما رسيدگي ميکنند
در صورت استفاده از اخبار یا مطالب دیگر
1-به شما تضمین می دهیم که مطالب از پایگاه های معتبر استخراج شده
2- لطفا مطالب را کامل و دقیقق بخوانید
3-در صورت اعلام فیلترینگ مطالب حذف می شوند

دیدن این مطالب نیز به شما توصیه میشود

۰نظر ارسال شده است

ارسال نظر

شما هم نظری ارسال کنید

ارسال نظر

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.